17 december 2014

Review ♥ Catrice Viennart blush

Catrice heeft weer een prachtige limeted edition, ik was meteen verkocht op deze blush. De blush uit de VIENNART (geen idee hoe je dat uitspreekt) collectie is een matte blush samengesteld uit prachtige najaars-roze kleuren.

In de blush zit echt een prachtig patroon, alleen daarom heb ik deze blush graag in mijn collectie.

De naam van de blush is té moeilijk om uit te spreken, OrnARTment. 

Wanneer je de combinatie van de 2 kleuren gebruikt krijg je bovenstaande swatch. De oudroze/bruine kleur is de 2e swatch en dus de donkere kleur uit de blush. Ook de lichtste kleur heb ik proberen te swatchen, deze zit onderaan op mijn hand en je ziet al minder pigmentatie.

Op mijn wangen is de blush prachtig. Ik heb deze wel enorm geblend, doordat je snel teveel op doet. Wanneer je hem blend geeft het een mooie natuurlijke blush, normaal heb ik altijd een blush met shimmer maar ben fan geworden van de matte blush. 

Ik kocht deze blush bij Kruidvat voor 4 of 5 euro. Deze is ook te koop bij Trekpleister. Houd er wel rekening mee dat dit een limeted edition is. Ik weet niet tot wanneer deze in de winkels ligt. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten