3 november 2014

Project ♥ winterproducts

Een tijdje geleden plaatste ik een artikel met 5 producten die ik op wil maken. 
Dit artikel kun je hier lezen. 
Ik heb nog 2 van deze producten in gebruik. 
Omdat het me zo'n boost heeft gegeven ben ik hier verder op door gaan borduren. 

Vandaag heb ik een soort gelijk artikel voor jullie, maar dan een winter editie. 
Lees dus snel verder....


Ik heb twee dozen gevuld met 'winter-producten'.

Als eerst deze kleine doos, gevuld met mini's die ik toch echt op wil maken.

 Dan deze grote doos met nog meer verzorgingsspullen. 


 Vandaag ga ik ze met jullie bespreken. Als eerst de mini's.
In mijn opgemaakt video van oktober hadden jullie ook al iets over dit setje gehoord. Dit setje heb ik met mijn verjaardag van mijn moeder gekregen. Allemaal winterse geuren. Ik ben in de winter jarig en kan deze na bijna een jaar eindelijk eens op gaan maken. Deze 4 mini's van I love... moeten allemaal voor het eind van het jaar op zijn.

Nog meer mini douchegels, ja ik gebruik ze gewoon niet zo vaak. Nu vond ik het tijd om ze wél op te maken. Die van 'balance me' en 'Kiehl's' heb ik eens in een box gekregen. Die van Kiehl's heeft een vanille geur en van balance me een cola achtige geur. Dan heb ik een Yves Rocher BIO showergel. Ja deze heb ik ook al bijna een jaar. Opmaken dus! Die van NIVEA heb ik nog niet zo lang, maar ja als we dan toch bezig zijn. Deze wil ik uiterlijk eind januari allemaal op hebben. 

 Op naar de shampoo. Ja, het word tijd deze op te maken, zeker die van Loreal, waarom? Omdat deze best veel ruimte in beslag neemt. Die van Nivea daarin tegen is makkelijk op te bergen en die van Toni&Guy zit er een beetje tussenin. 
Wederom vind ik dat deze eind januari allemaal op moeten zijn.
Ik heb 1 mini conditioner, deze is van Dove. Ik denk dat ik deze ga gebruiken als mijn conditioner die ik nu gebruik op is. Ik hoop dus dat ik deze al aan het eind van de maand in een opgemaakt video kan laten zien. 


Dan, de grote doos.
Zoals je kunt zien, dit hier echt van alles in. 

3 deo's, tja als ik deze allemaal voor het eind van januari op krijg wil het zeggen dat ik minimaal 1 deo per maand op moet maken. Ik ben bang dat ik dat niet ga redden. Deo's gaan echt bij mij niet op, gewoon niet. 

Een bubblebar van Lush!! Ik MOET mezelf dwingen om deze te gebruiken. Ik wil hem echt voor het eind van het jaar op hebben!

Yay, spulletjes van TBS ♥. De bodybutter met cacoa weet ik niet zo goed wat ik daarmee aan moet, daarom ligt hij erbij.
De kerstcollectie van vorig jaar wil ik gebruiken, maar ik vind ook dat ik hem pas in december mag gebruiken. Ja deze gaat wel op voor het eind van het jaar!

Een shampoo en een conditoner. Alle 2 geen favoriet, toch hoop ik deze in december op te kunnen maken.

Nog wat showergels en een showerfoam. ik hoop deze ook allemaal voor het eind van januari op te maken. Die van Therme en Anatomicals ruiken een beetje hetzelfde, naar colasnoepjes. De Hema showerfoam wordt denk ik vooral in december/januari gebruikt.

Deze Nivea soft heb ik nog nooit! gebruikt en ligt al een jaar in mijn stash, tijd om te gebruiken dus! 
Ik weet dus niet of ik hem echt op ga maken. Maar dat zullen we dan zien. 

Liefs, 
Eline ♥

1 opmerking:

  1. Dat zijn echt veel producten die je wilt opmaken heel veel succes :D

    BeantwoordenVerwijderen