25 september 2014

Review & Swatches ♥ Tanya Burr Lipgloss Aurora

Al tijden heb ik de eigen collectie van Tanya Burr op het oog. Ik vind Tanya een van de beste vrouwelijke youtubers en ze is zo'n prachtige vrouw. Tanya is gewoon al zo mooi om te zien, haar haar zit zo perfect. Met haar zou ik wel eens een dagje willen ruilen. Anyway... Laatst kon ik mij niet meer beheersen en bestelde een lipgloss. Vandaag laat ik jullie zien wat ik van deze lipgloss vind en zien jullie de swatches. 
Lees dus snel verder....






Sinds Tanya met haar eigen collectie uit kwam was ik verliefd op haar lipgloss. Wauw, de namen, de kleuren. Ik dacht "mijn hemel.. Ik wil ze allemaal"!!! Lange tijd heb ik gedacht dat de eerste Tanya Burr lipgloss die ik zou bestellen 'Picknick in the park' of 'First date' zou zijn. Ook 'Afternoon tea' was een van de prachtige kleurtjes die ik toen al op het oog had. 

Toen ik de knoop doorhakte en er daadwerkelijk één besloot te bestellen (het was een nek aan nek race tussen deze 3 kleuren), bekeek ik alle swatches eens bij elkaar. Welke kleur vond ik nou ECHT mooi. Ik kwam er niet uit, er kwamen eerder kleuren bij, als die af vielen. 
Tot ik eens goed naar de namen keek. Mijn oog bleef hangen op 'Aurora'. Ik besloot swatches te zoeken van deze lipgloss en was verliefd!
Een mooie nude-roze kleur. En geef toe, als echte Disney-lover MOET ik deze in mijn stash hebben, dus waarom dan niet als eerste? Zo kan ik de structuur bepalen en mocht deze tegenvallen, hoef ik hem niet aan te schaffen alleen voor de naam. Want ja, zover gaat mijn Disney liefde! 

Maar nu over naar de Lipgloss! 

Hoe ziet hij eruit in de verpakking, op mijn hand én op mijn lippen? 

De verpakking ziet er super leuk uit, het kartonnetje bewaar ik natuurlijk! 

De lipgloss zelf heeft een fijne applicator. Ook de kleur ziet er echt super tof uit op mijn hand. 
Nu nog op mijn lippen...
Wauw! Dat is het enige dat ik kan zeggen. Wauw! De kleur is zo ontzettend goed gepigmenteerd. De gloss geeft een mooie naturelle tint aan mijn lippen. Je ziet ook echt wel dat ik gloss op heb. Ik hou ervan.


Hoe is de geur? 
Als ik iets belangrijk vind is het geur. Zeker bij lipgloss. Het zit wel op je lippen en dan proef je het product toch snel. Deze lipgloss ruikt zoet, een beetje snoepjes achtig. Niet kauwgombaleln misselijk makend, maar toch zoet. Persoonlijk vind ik dit een heerlijke geur. 


Wat vind ik van de kwaliteit? 
De lipgloss blijft goed zitten, na het eten zit de gloss er nog steeds op. Ik vind het persoonlijk fijner om sneller bij te werken. Maar deze gloss blijft langer zitten dan een gemiddelde lipgloss. Het is geen lipstick of zelfs lipstain, maar deze blijft echt wel lang zitten. De geur ruik je trouwens ook behoorlijk lang. 

Zou ik nog een lipgloss van Tanya aanschaffen? 
Terwijl ik dit schrijf, bedenk ik me of ik eigenlijk wel een nadeel kan vinden aan deze gloss. Ja, dat je hem online moet bestellen. Maar hé de verzendkosten zijn niet zo hoog. Ook is de lipgloss niet duur, ik zeg ook niet dat hij goedkoop is.  Tanya, great job! Ik ben fan, ja je kan zeker verwachten dat ik er meer ga bestellen. 
Op mijn lijstje staan;
- Lets travel the world (ja, de namen zijn té leuk)
- Picknick in the park
- Exotic Island.
Je had zeker verwacht dat 'first date' en 'afternoon tea' er ook bij zouden staan? Klopt, ik zelf ook. Deze kleuren zijn erg nude, en ik verwacht niet dat ik deze snel ga dragen (nu althans).

Je kunt de lipgloss op verschillende webshops vinden, waaronder Boozyshop en Alice&Jo voor ongeveer 8-9 euro exclusief verzendkosten.  
Liefs, 
Eline ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten