19 september 2014

5 producten die ik op wil maken

Zoals jullie wel hebben gemerkt is het deze week weer een beetje rommelig op Elinnee94. Ik heb even geen planning voor mijn blog en ben veel te veel bezig met andere dingen. 
Vanaf nu kunnen jullie in ieder geval t/m maandag iedere dag een artikel verwachten.
Vandaag bespreek ik 10 producten met jullie waar ik voor me zelf een soort project mee aan het doen ben. 
Deze producten wil ik opmaken, of gebruik ik gewoon te weinig. 
Ben je benieuwd lees dan snel verder...



Laat ik beginnen met de douche producten...

Ik ben dol op de scrubs van The body shop, maar ik gebruik ze echt te weinig, net als body butter, al ben ik dat om de een of andere reden iets minder van, misschien komt dat in het najaar wat meer. 

Ik gebruik nu al een tijdje de peach scrub en hij begint een beetje een vreemde geur te krijgen. Deze moet ik echt op gaan maken! Voordat ik andere scrubs gebruik. 

Nog iets van the body shop dat ik echt op moet maken is een 'zomer product' namelijk de Pink grapefruit body sorbet. Deze vind ik heerlijk ruiken en trekt super snel in, maar ik wil in de winter gewoon andere dingen gebruiken. 

Over naar het haar. 

Ik gebruik niet vaak iets voor mijn haar, soms mousse. Maar de laatste tijd merk ik dat mijn punten weer erg droog zijn en ik eigenlijk naar de kapper moet, om dit uit te stellen ben ik maar eens gaan zoeken in mijn haarverzorgings-stash en kwam ik maar liefst 3! producten tegen die gespleten haarpunten tegen zouden moeten gaan. Misschien wordt het eens tijd om hier een van op te maken, want ze waren alle 3 gebruikt. Laat ik beginnen met de kleinste verpakking, eentje van Guhl, rijke voeding.  Het is een soort serum, maar ook weer niet...
Ik ben benieuwd of ik hem nu vaker ga gebruiken, ik zal wel moeten. 

Dan over naar de make-up. 

Ik heb nu 2 producten in mijn everyday bakje zitten die ik van me zelf écht op moet maken, voordat ik ze eruit haal. 
Namelijk een hele ouder Minerale poeder van Catrice. Deze wordt al jaren niet meer gemaakt en hier is een flinke pan al in te zien, ik weet nog dat ik deze poeder kocht. Ik was nog niet zo lang bezig met youtube, 2010 dus... Wauw.. Dat voelt echt heel slecht, aangezien ik deze zelfs toen in de uitverkoop-bak kocht. Hou het er maar op dat hij dus al minimaal 4 jaar oud moet zijn. OMG! 

Iets wat ik eigenlijk ook al véél te lang heb is iets wat ik ooit van mijn moeder heb gekregen toen zij Glossybox abonnee was. Mama was namelijk eerder lid van Glossybox als dat ik dat was. Het is een lipbalm van Anatomicals. Het voelt slecht om dit te zeggen maar ik denk dat ik deze al 2 tot 3 jaar in gebruik heb. Er lijkt ook geen eind aan te komen. In het begin was ik fan... Maar nu komt hij toch echt wel een beetje mijn neus uit.. 

Dit waren de 5 producten. 

Ik hoop dat jullie het artikel leuk vonden, eens wat anders. 

Laat achter wat jij (eigenlijk) zou moeten opmaken, ik ben benieuwd. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten