6 augustus 2014

Parfum ♥ Dior hypnotic poison

Het is zover. Na lang twijfelen, dromen, zweten, huilen en kwijlen is het dan eindelijk zover.....
Ik heb mijn Dior Hypnotic Poison!!!!

Zo gelukkig als een kind die een snoepje krijgt, ben ik. Ik voel zelfs even geen pijn van de lap geld die ik hiervoor heb uitgegeven (nog niet..).

Al tijden schrijf ik over dit pareltje wat ik graag aan mijn collectie met parfum wil toevoegen.
Want WAUW, wat is hij mooi!!

Lees dus snel verder.


Voordat ik echt met het artikel begin laat ik jullie eens goed kijken.. Zie je dat embleempje van CD?  Wauw, wat een luxe! 
Wat een stikker een mens blij kan maken.

Vaak loop ik de douglas, ICI of (als ik in Eindhoven ben) de Bijenkorf in om deze geur op te sprayen.
Dat is nu voorgoed verleden tijd. Ofja... Ik hoef er niet meer voor naar de stad. 



Ik kocht van mijn gespaarde geld dat ik in een potje bewaar (ik ben bang dat het niet uit mijn spaarvarken gaat, dat is me helaas al ooit overkomen) namelijk dit parfum.



Hebben we de ellende van het geld opgelost door het spaarschema. Komt het volgende op je pad...Welke gaat het worden ??


Eau de parfum of eau de toilette?
Het liefst wil ik de parfum maar de toilette is goedkoper...
Dan heb je ook nog de eau secrete varriant, vraag me allemaal niet wat voor verschil het is.
Lang heb ik getwijfeld tussen de eau de parfum of de eau secrete en ik hakte de knoop door, om voor de eau de parfum te gaan.



De verpakking alleen al is zo geweldig, ja ik ben zo iemand die echt al wegkwijlt bij ieder doosje en frutje. LOVE ♥ 



Kijk hoe leuk, een mooi rilief in het doosje, hier kan ik zo gelukkig van worden.

Maar oké, over naar het parfum zelf. 


Om de hals van het flesje is een soort "lint" gewikkeld waar het embleempje van Christian Dior het lint bij elkaar houd. Dat vind ik zo leuk aan luxe parfums, de details. Buiten dit logo zijn onder de dop, op het spray-pompje ook de initialen 'CD' gedrukt. 



Ik heb het flacon van 50ml gekocht. 
Volgens het doosje zouden de geurnoten o.a; 
jasmine sambac, tonka bean, vanilla
zijn. 

Ook zit er mei-roos en oranjebloesem in verwerkt. 

Ik ben dol op de geur je ruikt ook iets van karamel. 




Het flesje is heel 'creatief'. Het rood gecombineerd met zwart straalt spanning, sensualiteit en mystiek uit. Het goud van de letters is dan weer wat klassiekers uit.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden eens een keer zo een review van een parfum te zien.

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten