23 juli 2014

Review ♥ Kiko Ultimate Pen Long Wear Eyeliner

 Eyeliners, je hebt ze in verschillende vormen en maten. Potloodjes of potjes (gelliner). Met een kwastje of schuin afgesneden. Maar ook stiftjes, dikke of juist hele dunnen. Vandaag wil ik het hebben over dat laatste. Vandaag review ik de 'KIKO Ultimate Pen Long Wear Eyeliner' (jaja een hele mond vol) voor jullie.


Ik heb altijd een issue met eyeliners. Ik vind het super mooi bij anderen maar op de een of andere manier lukt het mij nooit goed om zelf eyeliner aan te brengen. Een tijdje geleden heb ik een begin gemaakt met de gel eyeliners. Door het zelf doseren op het puntige (of schuin afgesneden) kwastje kun je heel precies werken. Potloodjes vind ik vaak te hard en/of niet goed pigment afgeven. 
Toen kwam de eyeliner pen. Maar het volgende probleem kwam al snel: "waar vind je het perfecte puntje?". In Portugal kocht ik deze eyeliner van KIKO en je ziet hoe mooi het puntje is.  

De pen zelf ziet er erg fijn uit. Het handvat heeft een soort grip stukje.Waardoor hij erg fijn in de hand ligt. 



Het puntje is zoals jullie kunnen zien erg mooi dun, waardoor je mooie lijntjes kan zetten.
Zoals je kunt zien trekt de pen een mooie lijn, dit is met de zijkant van de pen gedaan en je ziet dat hij niet meteen heel dik is maar subtiel.

Hier nog een met het puntje. Wauw wat mooi dun, ik zou willen dat ik op een dag zo'n mooi lijntje kon zetten.

Dit zijn mijn ogen. Bij het ene oog heb ik de eyeliner gebruikt en kijk!! hoe mooi dun het lijntje is. Deze eyeliner vlekt ook niet dus dat is een dikke plus.

Deze pen is te koop voor €6,90 bij KIKO. Wat ik van de prijs vind.. Tja, bijna €7,- het is niet heel budget maar hé de eyeliner is zo mooi dat ik het geld er denk ik wel nog een keer voor over heb. Ik denk dat dat licht aan hoelang hij mee kan. Als deze snel uitdroogt dan vind ik het jammer en zal ik deze niet snel nog een keer aanschaffen, maar dat denk ik niet. 
Voor herhaling vatbaar ik zeg; Ja!. 

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten