25 juni 2014

Kiko Sun Lovers blush ♥ 02 copacabana coral

Weten jullie nog dat ik deze blush op mijn beauty wish list had staan? Of dat ik hem in mijn shoplog van Portugal liet zien? Nou hier is dan eindelijk de review. Leuk nu met het WK, dat o.a in Rio gehouden wordt. Deze collectie komt namelijk uit de 'Life in Rio' collectie.
Weer een review van Kiko.. Wauw ik realiseer me nu dat ik behoorlijk wat over Kiko schrijf... Mag ook wel als je er flink geshopt hebt. Vandaag laat ik jullie de 'Sun Lovers Blush' in kleur 02 'Copacabana Coral' zien.


Dit is een gebakken blush, een pareltje om te zien en ik werd al helemaal smoor verliefd toen ik de blauwe kleur zag. Een blauwe blush, dat had ik nog nooit gezien, ofja... De blush is niet blauw, maar er zit blauw in verwerkt.

De kleur is wanneer je hem swatched subtiel en alledaags, prima!

Hij geeft een mooie, gezonde glow en oh, de geur! Yum, Yum, Yum!
Deze blush ruikt naar vanille en dan op een hele subtiele manier.
Wanneer je de blush 'los' aanbrengt is de roze kleur echt een blush kleur en het bruin/blauwe meer een highlighter. Maar ik gebruik hem het liefst door elkaar.
Ik moet eerlijk zeggen; de blush is €14,90 en dat vind ik vrij prijzig voor een 'budget'merk. Maar de verpakking is zo mooi en de blush zelf ziet er zo luxe uit dat ik hem het geld zeker waard vind. Hij is niet overdreven goed gepigmenteerd, maar voor een 'sunkissed effect' en net die gezonde glans is hij zeker geschikt. Eerlijk gezegd heb ik deze blush sinds ik weer thuis ben iedere dag gebruikt.
Ik vind hem zo mooi.

Neem even een kijkje op de site van Kiko.

Wat is jou favoriete blush? Laat het achter in de reacties, ik ben benieuwd.

Liefs,
Eline

1 opmerking:

  1. Hij is wel heel erg mooi (ook al vind ik hem een beetje prijzig)! Helaas heb ik zelf nog geen producten van dit merk x

    BeantwoordenVerwijderen