5 maart 2014

Beyoncé Rise eu de parfum Revieuw ♥

Wij kennen Beyoncé natuurlijk allemaal. Van haar hits en anders wel van de HEAT parfums. 
Beyoncé heeft in korte tijd namelijk al verschillende parfums uitgebracht. 
Een tijdje geleden kocht ik Heat limeted edition ; 'Heat The Mrs. Carter Show World Tour'. 
Maar vandaag ga ik het hebben over een nieuw parfum. 

Namelijk ; Beyoncé Rise. 
Op de een of andere manier sprak dit parfum mij heel erg aan, ik heb sowieso al een zwak voor parfums, verpakkingen en doosjes. 

Dit parfum trekt meteen mijn aandacht door het super mooie doosje.
De combinatie tussen goud en zwart vind ik echt ontzettend tof. Ook vind ik het 'spons-effect' erg gaaf. Het flesje is ook erg opvallend.
De dop is een soort doorgesneden kristal, tenminste daar denk ik meteen aan.
Het is echt een juweeltje om neer te zetten en om te tonen. 
Wat dat betreft vind ik artiesten het niet slecht doen met parfums. 

De geur;
Ik hou van wat unieke geuren, geuren die je niet alledaags tegenkomt, en als ik dit parfum ruik is het eerste dat in me opkomt: 'zacht maar sensueel'.
Zonder dat ik bij de geurnoten heb gekeken vermoed ik dat er iets van vanille en orchidee inzit. Het doet me namelijk een beetje denken aan de 'dettol touch of foam vanilla orchid'. Maar dan toch net iets anders.
Het is een heerlijk zachte, doch sensuele geur maar laten we nu eens de geurnoten opzoeken.

De topnoten zijn ; Bergamot, gouden abrikoos en basilicumsorbet.
Oke, dit verklaart al een hoop waarom deze geur mij zo aanspreekt, ik hou van geuren waar bergamot in verwerkt zit. Gouden abrikoos klikt spannend maar ik heb geen idee of dat nou hetzelfde is als gewone abrikoos.

Hartnoten: Gold Symphony Orchid, fresia, jasmijn
Tadaa hier is de orchidee!

Basisnoten: houtakkoord, kasjmier, muskus, vetiver
De vanille zou dan wel muskus zijn met kasjmier. Ook komt het 'sensuele gevoel' dat ik bij dit parfum krijg door het houtakkoord. Ik ben gek op geuren met hout erin. 

Het is een comfortabele geur, huiselijk en alledaags. Het is wel echt een warmere geur maar niet heel heftig. Vaak denk ik bij warme geuren aan heftige avondgeuren, maar deze is zeker aan iedereen aan te raden. 

Ik ben er gek op! 
Parfums zijn natuurlijk erg persoonlijk maar ik denk dat iedereen deze geur wel lekker vind. Het is ook zeker een aanrader om als cadeau te geven. 
Dit juweeltje kost; ongeveer tussen de €16,- en €18,- voor 15 ml. 
Dus is erg betaalbaar. Het is ook makkelijk te verkrijgen, je kunt deze zowel bij de parfumerie als drogisterij kopen. 

Conclussie; aanrader!

  Liefs,
     Eline



Geen opmerkingen:

Een reactie posten